torsdag, maj 19

Svettigt, jobbigt och alldeles, alldeles underbart!

















Eftersom gårdagens träningspass inte riktigt blev som jag önskat, så sparade jag resterna till idag.

Alltså...två omgångar intervaller, en mitt på dagen tillsammans med det sista supersetet. Och en omgång - med fler intervaller - nu ikväll på Steppan. Underbart!

Det kändes verkligen i benen mot slutet. Precis sådär på gränsen att det skulle gå. När varenda por i hela kroppen bara skriker och skriker att jag ska sluta. Att kroppen behöver vila.

Men det var inte det den behövde. Den behövde slutföra de sista, skälvande av de 17 intervallerna. Och den gjorde det så bra. VI gjorde det så bra - jag och min älskade kropp!

Efter sådana drabbningar förstår jag att det finns sprayflaskor med descinfektionsmedel bredvid konditionsstationen...

Dropp, dropp....

Inga kommentarer: