fredag, maj 20

Sommar i Boden!

På älskade Steppan!

Just innan jag skulle åka iväg för kvällsskiftet på Ica så ringde det i telefonen.
Sjukgymnastansvarig på Stepin i andra änden.

Så sommarjobbet är fixat, sjukgymnast på Stepin Boden. Nice!
Ett underbart tillfälle att både fräscha upp alla kunskaper, få hålla igång och komma vidare med sjukgymnastiken samt att skaffa mig de Arbetslivserfarenheter som alla arbetsgivare så hett eftersöker.

Nu ska jag bara ha någonstans att bo från 17e juni till augusti.
Petitesser...

2 kommentarer:

LottaN sa...

Grattis till jobbet! Och du kan inte ana hur glad jag blev när du berättade omatt det blir yoga i sommar! Kommer alla dagar jag bara kan! Och det ska mycket till innan jag missar din yoga! :-)

malin sa...

Tack så mkt! Nu blev det ju början ännu tidigare på annan plats, men det är galet vilken känsla det är att få göra det som jag utbildat mig till och velat hålla på med i över tio år!

Det blir en riktig yogasommar!