lördag, juli 16

Livet...

är det som pågår medan du planerar för morgondagen,

sa en vis man en gång.

Nu jobbar jag fulla dagar på stepin ( har klockat in 70 h denna vecka) med patienter, gruppträning och instruktioner i gymmet. Den tid jag inte är går åt till att tillverka matlådor, packa om väskor och sova.

Och jag älskart!

Juli ut behöver jag inte fundera en endaste sekund på vad jag ska göra, för jag är totalt fullbokad!
Dubbla behandlingar, nya patienter och kunskaper hela tiden. Love it!



OCH...

jag har fått jobb!
gravvik som sjukgymnast i minst ett år här i härliga, underbara Boden!
Nu gäller det bara att ordna upp det med boende och (kanske) bringa ordning i mitt härliga, kaotiska, lyxproblematiska privatliv.

Love my life!!!!

4 kommentarer:

Andrej sa...

Grattis!!!!

Emma sa...

Härligt min vän! Stort Grattis..
och jag ber så hemskt mycket om uesäkt att jag inte har ringt tillbaka, men de har varit helt galet här hemma! :(

Christer sa...

Grattis !!

Agnes sa...

Tack för kommentaren! :)
Det är helt otroligt när jag tänker efter - hur fort tiden i Luleå gick och var vi står nu!

Härliga tider!