tisdag, juni 7

veckans träning, resultat

Må: core(inst) 30 min, spinning 60 min.

Ti:
styrketräning axlar/övre rygg 50 min.

On: BodyAttack 60 min (inst) Core-genomgång aktiv tid 30 min.

To: styrketräning ben 75 min, PW 50 min.

Fr: yoga (inst) 60 min.

:
vila.

:
styrketräning axlar/övre rygg 75 min, core (inst) 30 min.


Kommentar: Veckan blev inte riktigt som tidigare veckoplaneringar. Det berodde såklart mest på nya arbetstider, men även på grund av att vi gått över från vårterminens schema till sommarschema. De klasser jag instruerar ligger helt plötsligt på andra dagar och då måste jag stuva om lite grann i min planering. Ofta går det bra att kombinera min egen träning med gruppträningen, men som ren överlevnadsinstinkt försöker jag undvika att träna ben samma dag som BodyAttack.

Men i det stora hela får jag vara nöjd ändå.

Inga kommentarer: